banner
   
 

אלדן


 
   

מטבחים כפריים

מטבחים כפריים הגיעו מאירופה, מטבח זה,  מאופיין בקווים נקיים וחומרים טבעיים כמו עץ מלא. היום יש הרבה חידושים במטבחים הכפריים. היום סגנון הפרובנס הוא סגנון של מטבחים כפריים יוקרתיים יותר המאופיין בפיתוחים אמנותיים וסגנון המאופיין לחבל פרובנס בצרפת. המטבחים הכפריים משרים אווירה של חמימות בבית. מי שיש לו או מעוניין בהתקנה של מטבח כפרי צריך לדעת כי שאר הריהוט חייב להתאים למטבח. החומרים ממנו יהיה עשוי המטבח הכפרי יהיו חייבים להיות איכותיים כמו למשל מטבחים העשויים מעץ מלא שיישמר לאורך הרבה שנים.  לא כל יום אנו מחליפים או משפצים מטבח, חשוב להשקיע יותר כסף אך לדעת כי המטבח ישרת אותנו להרבה זמן וישמור על הרעננות שלו.

סוגי העץ מהם עשויים המטבחים הכפריים

מטבחים 2018 בעיצוב כפרי, בנויים מעץ מלא, העץ ממנו בנויים המטבחים הכפריים יכול לבוא בסוגים שונים. יש את עץ האורן, המייפל, האגוז הלבונה ועוד. לכל עץ יש את הגוון המיוחד שלו. הרבה משתמשים בעץ הדובדבן שיש לו גוון אדמדם וחמים. מקור עץ הדובדבן הוא מצפון אמרקה ואירופה. יש שני סוגים של מטבחים כפריים ,האחד הסגנון הכפרי שהוא מאופיין בגוונים כהים יותר ויש לו מראה חורפי יותר, והסגנון השני הוא סגנון הפרובנס, שהוא יוקרתי יותר וגווני העץ יהיו יותר שמנת ובוק. ההשקעה הכספית של רכישת מטבח כפרי היא אינה זולה, אך יש תמורה על כל שקל שתשקיעו.

אווירה חמה ומשפחתית במטבח הכפרי

כל בני המשפחה ייהנו לשבת יחד לארוחות מהנות במטבח הכפרי. מראה של מטבח כפרי מעורר נוסטלגיה נעימה אצל רבים מאתנו. יש כאלה שמעוניינים במטבחים הכפריים בגלל זיכרונות מבית הוריהם או אפילו מבית סבתא. הסגנון מתאים לאנשים שאוהבים סגנון ביתי וחם, ולרוב כל הריהוט בבית יהיה בסגנון כפרי וחם.  בדרך כלל אנשים האוהבים את הסגנון של מטבחים כפריים יעצבו את ביתם בסגנון זה, כמו למשל פרקטים או חלונות בלגיים שיקנו את המראה הכפרי המושלם שיגרום להשתאות ומחמאות  לכל מי שיבקר אתכם או יתארח אצלכם. לסיכום, המטבחים הכפריים הם מטבחים מיוחדים לאנשים בעלי סגנון מיוחד..

שם:      
דוא"ל:    
טלפון:  
כתובת:
   
מטבח חדשני - לחץ לפרטים נוספים
מטבח חדשני לחץ לפרטים נוספים
   
         
   
לפרטים נוספים
מטבח חדשני
דגם: מטבח חדשני
מטבח חדשני
לפרטים נוספים>>
  
לפרטים נוספים
מטבח אנגלי
דגם: מטבח אנגלי
מטבח אנגלי
לפרטים נוספים>>
  
לפרטים נוספים
מטבח
דגם: מטבח
מטבח
לפרטים נוספים>>
  
לפרטים נוספים
מטבח מודרני
דגם: מטבח מודרני
מטבח מודרני
לפרטים נוספים>>