banner
   
 

ארונות אמבטיה


 
   

 

ארונות אמבטיה

ארונות אמבטיה הם ארונות המשמשים בחדר האמבטיה לאחסון צרכי רחצה שונים כגון סבונים, שמפו, מרכך וכו'. ארונות אמבטיה לרוב יהיו עשויים מחומרים שאינם עץ בגל שלעץ יש נטייה להתנפח במגע עם מים. למרות זאת אם לא צפוי מגע בין המים לבין הארונות ניתן להתקין בכל זאת ארונות מעץ בחדר האמבטיה.

ארונות לאמבטיה ניתן לקנות בחנויות עשה זאת בעצמך. בשנים האחרונות התבססה ברחבי העולם שיטה חדשה בעולם הרהיטים ובתחומים נוספים. ההיגיון העומד בבסיס השיטה הוא שהצרכנים ירכיבו בעצמם את הרהיטים במקום לקנות את הרהיטים מוכנים והעזר בשירותיהם של בעלי מקצוע שיעבירו את הרהיטים לבית הלקוח וירכיבו אותו שם. היתרון בשיטת עשה זאת בעצמך בהקשר של רהיטים הוא שהרהיטים כאלה ניתן לבנות בצורה שתחסוך במקום ובכך לחסוך בעלויות שינוע. רהיטים אלה שהלוקח מרכיב בעצמו ניתן להשיג במחירים נמוכים יותר ביחס לרהיטים מורכבים מראש.

יש ארונות מבטח במבחר גדול מאוד. מבחינה פרקטית יש ארונות בגדלים שונים העשויים מחומרים שונים. חומרים אלו כוללים עצים, חומרים פלסטיים ומתכות. יש ארונות פתוחים עם חלון ויש ארונות ללא חלון. מבחינה פונקציונאלית ארונות האמבטיה צריכים לתת מענה לאותו צורך של אחסון חפצים בחדר האמבטיה. יחד עם זאת התכנון של ארונות אמבטיה משפיע רבות על הדרך בה ניתן לאחסן את החפצים השונים ועל כמות החפצים שניתן לאחסן בחדר האמבטיה. באופן אידיאלי בארונות האמבטיה יהיה מספיק מקום כדי לאחסן את כל חומרי הרחצה וטיפוח וגם את המגבות. יש ארונות ללא דלת, שהם ארונות פתוחים בהם מקום האחסון הוא פחות בהשפעה לארונות אמבטיה סגורים. ארונות אמבטיה מאפשרים להכניס כמות גדולה של חפצים וגם בבלגן ולהסתיר אותם מאחרי הדלת הסגורה.
 

שם:      
דוא"ל:    
טלפון:  
כתובת:
   
ארון אמבטיה מעוצב - לחץ לפרטים נוספים
ארון אמבטיה מעוצב לחץ לפרטים נוספים
   
         
   
לפרטים נוספים
ארון אמבטיה
דגם: ארון אמבטיה
ארון אמבטיה
לפרטים נוספים>>
  
לפרטים נוספים
ארון אמבטיה מעוצב
דגם: ארון אמבטיה מעוצב
ארון אמבטיה מעוצב
לפרטים נוספים>>
  
לפרטים נוספים
ארון אמבטיה חדשני
דגם: ארון אמבטיה חדשני
ארון אמבטיה חדשני
לפרטים נוספים>>